Skip to main content

Alle hverdage fra kl. 09.00 - 17.00

| info@konsulenthusetld.dk | Tlf. 70 55 55 51

Udforsk vores administrationsydelser

Vi tilbyder at varetage jeres virksomheds lønadministration, hvor vi udarbejder lønsedler og indberetter til e-indkomst, feriepenge, pension, ATP m.m. Vi overholder alle deadlines for disse lovpligtige indberetninger, således at I kan fokusere på det, som I er bedst til.

Lønservice

Vores lønservice sikrer, at din virksomheds lønadministration håndteres korrekt og effektivt. Vi tager os af lønberegning, indberetning af skatter og afgifter, udarbejdelse af lønsedler og overholdelse af gældende lovgivning. Med vores lønservice kan du have ro i sindet og fokusere på din virksomheds kerneaktiviteter, mens vi håndterer alle lønrelaterede opgaver.

Udarbejdelse af kontrakter og diverse dokumenter

Vores eksperter hjælper med at udarbejde skræddersyede kontrakter, der passer til dine specifikke behov og overholder lovgivningen. Vi sørger for, at alle relevante juridiske aspekter og betingelser er inkluderet, og at dine interesser som virksomhed er beskyttet. Vi sikrer til hver en tid, at dine kontrakter er solide og gældende, nedenstående kan du danne et overblik over, hvilke kontrakter og dokumenter vi udarbejder

  • Ansættelseskontrakter
  • Samarbejdskontrakter
  • Leverandørkontrakter
  • Direktørkontrakter
  • Ændring i bestyrelse, direktion, regnskabsår, selskabsnavn- og formål samt meget mere
  • Erhvervslejekontrakt
  • Tilbudsdokumenter eksempelvis til rengøringsfirmaer således der kan afgives tilbud til kunder
  • Vedtægter til selskab
  • Gældsbrev
  • Skriftlig advarsel til medarbejdere

Hvis du efterspørger et dokument eller en kontrakt, som ikke er beskrevet foroven, så tøv ikke med at kontakte os, vi kan med garanti hjælpe dig med at udarbejde det.

Gennemgang af samarbejds- eller leverandørkontrakt m.m.

Vores specialister tilbyder en omhyggelig gennemgang af dine samarbejds- eller leverandørkontrakter for at sikre, at dine interesser og rettigheder er beskyttet. Vi analyserer betingelserne, identificerer potentielle risici og giver råd om eventuelle ændringer eller forbedringer. Ved at have professionelle øjne på dine kontrakter kan du undgå potentielle problemer og sikre, at dine aftaler er fair og fordelagtige for din virksomhed.

BRUG FOR HJÆLP?

Book en uforpligtende samtale

Vi tilbyder altid at afholde et gratis og uforpligtende telefonmøde med dig inden vi eventuelt opstarter et samarbejde. Det drejer sig om tryghed, derfor syntes vi at det er vigtigt, at få hilst på hinanden.

Når du har fortalt os om hvad dine udfordringer og bekymringer går ud på – så udarbejder vi i samarbejde med vores erfarne personale en gennemsigtig løsning og strategi for det fremadrettede forløb.

Hvis vi mod forventning ikke kan løse en given opgave for dig, vil vi naturligvis fortælle det til dig inden opstart – det handler om tryghed og gennemsigtighed.

Så kontakt os allerede i dag, og lad os i fællesskab drøfte dine muligheder.

Erhverv
Privat

Konsulenthuset L&D ApS

Kontakt os, hvis du ønsker hjælp til revision, bogføring, skattesager, årsregnskab, erhvervskonto og meget mere.

Kontaktinformation

Besøg Konsulenthuset L&D på vores adresse
Jernholmen 36, 2. tv.
2650 Hvidovre.

Tlf. 70 55 55 51
Mail: info@konsulenthusetld.dk
CVR: 43105566

Bank: Nordea 
Reg.nr.: 5501
Konto nr. 9026631480